(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

تو دنیای من هیچ کسی جز تو نیست منم با یه خونه بدون اتاق

همه صورتم خیس گریست بذار همین جوری تاریک بمونه اتاق

از این خونه ی لعنتی خسته ام من افسردم از وقتی عاشق شدم

جای زندگی توی آغوشه تو دارم زندگی می کنم با خودم

 من حتی واسه درد و دل کردنم کسی رو ندارم که درکم کنه

من عاشق شدم عاشق اون کسی که هر لحظه می تونه ترکم کنه

من عاشق شدم عاشق اون کسی که اسلا نمی دونه چی می کشم

کسی که به من بی توجه شده این که حتی نمی فهمه دلتنگشم

از این خونه ی ساکت و این اتاق  از اون که بهش خیلی وابسته ام

از این حس تنهایی لعنتی از اینکه نفس می کشم  خسته ام...



نظرات شما عزیزان:

یه دختره
ساعت12:43---13 بهمن 1391
امیدوارم عشقت برگرده وخوشحال بشی عزیزم وبت خیلی خوشگله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
جمعه 6 بهمن 1391| 21:0 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§